سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هدیه
  •   جملات قشنگ

  • ----------------------------------------------------------------
    وعده وصل به فردا دهی و می دانی / هر که امروز تورا دید به فردا نرسد
    ---------------------------------------------------------------
    قومی خدا را به امید پاداش نیایش می‌کنند. این عبادت بازرگانان است. گروهی از روی ترس، بندگی می‌کنند. این نوع بندگی مخصوص بردگان است. مردمی خدا را از باب سپاس نعمت‌‌های او ستایش می‌کنند. این روش آزادگان است
    ----------------------------------------------------------------
    لیلی زیر درخت انار نشست. درخت انار عاشق شد.گل داد سرخ سرخ. گلها انار شد داغ داغ.هر اناری هزار تا دانه داشت. دانه ها عاشق بودند.دانه ها توی انار جا نمی شدند. انار کوچک بود.دانه ها ترکیدند.انار ترک برداشت. خون انار روی دست لیلی چکید. لیلی انار ترک خورده را از شاخه چید.مجنون به لیلی اش رسید. خدا گفت  راز رسیدن فقط همین بود. کافی است انار دلت ترک بخورد :
    ----------------------------------------------------------------
    اگر لذت ترک لذت بدانی دگر شهوت نفس لذت نخوانی
    ----------------------------------------------------------------
    گفتمش نقاش را نقشی بکش از زندگی با قلم نقش حبابی بر لب دریا کشید
    ----------------------------------------------------------------
    اگر بدانم خواب تو را بیشتر خواهم دید برای همیشه دیدن تو هرگز بیدار نمی شوم
    ----------------------------------------------------------------
    رفاقت به معنی حضور در کنار فردی دیگر نیست بلکه به معنی حضور در درون اوست
    ----------------------------------------------------------------
    برای آنکه به طریق خود ایمان داشته باشیم ، لازم نیست ثابت کنیم که طریق دیگران نادرست است . کسی که چنین می پندارد ، به گامهای خود نیز ایمان ندارد
    (پائولو کوئلیو)
    ----------------------------------------------------------------
    کشتی قلب ما را موج نگاه تو شکست گر صبر کنم تو هم ما را خواهی شکست
    ---------------------------------------------------------------
    life is like a coin,You can spend it anyway you like .But you only spend it once.
    ----------------------------------------------------------------
    به قول یکی از دوستان:انکه مرا خوب درک می کند یک روز زادگاه مراترک می کند
    ----------------------------------------------------------------
    همیشه وقتی که گریه می کنی اونی که آرومت می کنه دوستت داره اما اونی که با تو داره گریه می کنه عاشقته
    ---------------------------------------------------------------
    عشق غیر از تاولی پر درد نیست/ هرکس این تاول ندارد مرد نیست/ آمدم تا عشق را معنا کنم/ بلکه جای خویش را پیدا کنم/ آمدم دیدم که جای لاف نیست/ عشق غیر از عین و شین و قاف نیست
    ----------------------------------------------------------------
    اگر رفتم تو یادم کن - اگر مردم تو خاکم کن - اگر ماندم با مهر خود تو شادم کن
    ---------------------------------------------------------------
    می گویند شیشه ها احساس ندارند اما وقتی روی شیشه ی بخار گرفته ای نوشتم دوستت دارم ارام گریست
    ---------------------------------------------------------------
    شاید زندگی آن جشنی نباشد که آرزویش را داشتی اما حال که به آن دعوت شده ای تا می توانی زیبا برقص
    ----------------------------------------------------------------
    میگن لبخند هیچ فرقی با مرگ نداره تو بخند تا من برات بمیرم
    ---------------------------------------------------------------
    بودنم را هیچ کس باور نداشت هیچ کس کاری به کار من نداشت بنویسید بعد مرگم روی سنگ با خطوطی نرم زیبا وقشنگ انکه خوابیده در این گور سرد بودنش را هیچ کس باور نکرد
    ---------------------------------------------------------------
    یکی محبت می کنه و یکی ناز می کنه !اونی که ناز می کنه همیشه محبت می بینه اما اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست
    ----------------------------------------------------------------
    تو بارانی من باران پرستم تودریایی من امواج تو هستم اگرروزی بپرسی باز گویم: تو من هستی و من نقش تو هستم
    ---------------------------------------------------------------
    دوست دارم یه سنگ بردارم و روی اون بنویسم:دلم برات تنگ شده و اونو محکم بکوبونم توی سرت تا بفهمی که فراموش کردن من چقدر سخت و دردناکه
    ----------------------------------------------------------------
    " بشر بی رحم ترین حیوانات نسبت به خود است - نیچه "
    ---------------------------------------------------------------
    دلم برای کسی تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هدیه می دهد دلم برای کسی تنگ است که با زیبایی کلا مش مرا در عشقش غرق می کند دلم برای کسی تنگ است که تنم اغوشش را می طلبد دلم برای کسی تنگ است که قلب من برای داشتنش عمرها صبر می کند دلم برای کسی تنگ است دلم برای تو تنگ است
    ----------------------------------------------------------------
    پا فشاری در عشق ضعف ما را نشان میدهد نه قوت مارا .. لاروشفوکو
    ----------------------------------------------------------------
    آنگاه که ضربه های تیشه زندگی را بر ریشه آرزوهایت حس میکنی؛ به خاطر بیاور که زیبایی شهاب ها از شکستن قلب ستارگان است
    --------------------------------------------------------------
    هیچ وقت مغرور نشو..................... برگ ها وقتی می ریزند که فکر میکنن طلا شدن هرگز امید را از کسی سلب نکن شاید این تنها چیزی باشد که داردlove

  • نویسنده: هدیه.ش(سه شنبه 86/5/9 ساعت 1:17 عصر)

  • نظرات دیگران ( )


  •   لیست کل یادداشت های این وبلاگ
  • هدیه ای واسه تو
    [عناوین آرشیوشده]
  •    RSS 

  •   خانه

  •   شناسنامه

  •   پست الکترونیک

  •  پارسی بلاگ



  • کل بازدید : 97674
    بازدید امروز : 2
    بازدید دیروز : 4
  •   مطالب بایگانی شده

  • gheseye por ghose
    قشنگه
    بد نیست
    عشق++
    تابستان 1386

  •   درباره من

  • هدیه
    هدیه.ش
    حرفی نیست...

  •   لوگوی وبلاگ من

  • هدیه

  •   اشتراک در خبرنامه
  •  

  •  لوگوی دوستان من



  •   اوقات شرعی
  • اوقات شرعی


  •   آهنگ وبلاگ من



  •   وضعیت من در یاهو

  • یــــاهـو